yagmur_s Hayriyeee0 randevu bulursam ben de öyle düşünüyorum 😂 ama parayla sancı çekecekmişim gibi geliyor bir de üstüne o paranın sancısını da çekerim oohhh mis 😂😂
Hayriyeee0 yagmur_s ya çok saçma geliyor bir ton para harcamak yerine devlete gider mis gibi dogururuz 😂 o parayla da kendimize bebise bir şeyler alırız 😂
yagmur_s Hayriyeee0 5 aylık olana kadar randevu bulamadım buldum gittim şimdi yine yok 😂 yoksa devlette doğururum takıntım yok illa özel istemiyorum da işte 🤦🏻♀️ doğuralım da bi şekilde amaaan artık 😂
aylakiral Zeynilbu evet maleseff bu fiyatlar sıkıntılı Ben tüm testleri devlette yaptırıyorum özeldeki doktoruma gösteriyorum Doğum için hangisi olursa artık