Kubra_miray_szr enesayazmoom baya fark var kizimda sadece kusma vardi Bu erkek bundada kusma vardi tansiyonum çok düşüyor ve 1 saaten fazla gezemiyorum geceleri bacaklarıma bi agri giriyor resmen 3 saat her gece sıcak duş alıyorum bu erkek daha zor bana🤗🤗az kaldı doguma Rabbim kavuştursun hepimizi
enesayazmoom Kubra_miray_szr benim kusmam olmadı ama dediğiniz gibi bacaklarım çok ağrıyor geceleri uyurkken hatta varislerim bile çıktı tansiyon um da hep 8 6 9 6 hep yorgun hissediyorum
mucize_bebekk enesayazmoom yani orası öyle ama nasıl oluyorsa yanılıyorlar işte bende anlamış değilim 🤷♀️ ama erkek bebişte genelde erkende olsa kesin diyebiliyorlarmış sanırım. Arkadaşım var 1 hafta var aramızda 12 haftalıkken erkek demişler inanmadı başka doktora gitti dayanamayıp erkekmiş gerçekten 😂
naciye9095 bizde mercimek olduk resimdeki görsel degişince bile çok mutlu oldum 9.yıllık özlemim dua edin kızlar inşallah kalp atışınıda duyarım tüp bebek annesiyim