enesayazmoom yani orası öyle ama nasıl oluyorsa yanılıyorlar işte bende anlamış değilim 🤷♀️ ama erkek bebişte genelde erkende olsa kesin diyebiliyorlarmış sanırım. Arkadaşım var 1 hafta var aramızda 12 haftalıkken erkek demişler inanmadı başka doktora gitti dayanamayıp erkekmiş gerçekten 😂