Kele-bekler1 benim kalbi durmadı ama kimyasal gebelikti düşükle sonuçlanmıştı şuan 5+3 hamileyim ve bende çok korkuyorum sonucunun kötü olmasını ama bu tarz düşük ve kürtajlardan sonra sağlıklı gebelik olurmuş eskilerin dediği bir laf var ya düşüğün bir bacağı içerde kalırmış Allah hayırla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🤗🌺