Kele-bekler1 korkma bende çok korkuyorum 8 haftalıkken de ilk hamileliğimde kalbi dddu kürtaj oldum suan 6 haftalık hamileyim ilki gibi lekelenmem akıntım yok önceden sürekli iç çamaşırı değiştiriyordum ilaç kullanıyordum doktor sürekli kontrole çağırıyordu kötüye gittiğini anlıyordum ama şuan üç hafta sonra gel dedi kalp atışını dinleyelim her şey çok iyi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum lekelenmelerim yok hiç afedersin günlük pedi nasıl takıyorsam öyle çıkartıyorum çok şükür o yüzden de korkmuyorum ilkinde yaşadıklarımın hiç biri bu hamileliğimde yok zaten duyduğuma göre kürtaj ve düşük sonrası doğan bebişler daha sağlıklı oluyormus içerisi temizlendiği için bol bol dua ediyorum gün sayıyorum kalp atışını duymak için sende öyle yap zaten sorunlu bir hamilelikse vücut onu hemen atıyor tek korkum lekelenmeydi benim ilkinde baya olmuş ve kırmızıya döndüğünde kalbinin durduğunu öğrenmiştik o yüzden leken falan yoksa hiç korkma endişe de etme her şey güzel olucak hepimiz için🌸