Efulii özel sağlık sigortam olduğu için hastanede para vermedim o yüzden fiyatını bilemiyorum. Onun dışında da evet aç gidiyorsunuz 75 gram şeker olan bir içecek içiriyorlar size tavsiyem içeceği eczaneden alın hastanenin verdiğini içmeyin iğrenç oluyor çünkü eczanede çilek aromalılar var Onların tadı güzel içiyorsunuz içeceği 15 dakikada bitirmeniz gerekiyor içeceği içmeden önce bir aç karnına kanınızı alıyorlar içtikten sonra da birer saat arayla 2 kere kanınızı alıyorlar yani 3 kere kanınız alınmış oluyor Böylece Açlık kan şekeri 60 dakika sonraki kan şekeri ve 120 dakika sonraki kan şekerine bakıyorlar.