Efulii ben 27. Haftada yaptırdım daha geçen hafta özele gidiyorum 90 tl tahlil için verdim 4 tüp kan alınıyor ikisi açken diğer ikisi de şurubu içtikten sonra birer saat arayla. 75 ml şurup veriyolar 35 tl şuruba verdim şurup çilekliydi ben aşırı tatlı şeyleri içemem de yiyemem de midemi bulandırır ama doktor bir anda içme yarım saat içinde azar azar iç bitir dedi öyle yapınca da bulantı falan yaşamadım ve sonuç negatif çok şükür şeker falan çıkmadı