Melos90 bugün 12 günlük olduk🥰 ama yatağı kullanmalı 8 gün felan olmuştur. Hem anne yanı olması açısından hem beşik gibi sallaması açısından çok kullanışlı. Ve henüz denemedim ama odalar arası rahatlıkla taşınabilir özellikteymiş. Ben iç yatağını yataştan aldım. Bi de şunu söyleyeyim biz sevibebeden reflü yatağı aldık. 6.aya kadar onu kullanacağız nasip olursa. Çok memnunum iyi ki almışım dediğim şeylerden biri gerçekten. Heryere rahatlıkla taşıyabiliyoruz ve kustu mu kusuk boğazına kaçtı mı endişesi duymaktan kurtulduk diyebilirim. Park yatağının içine de onunla birlikte koyuyoruz gece uykuları bu sayede çok rahat şükür 🙏