Deletedmom_7 Melos90 Yoyko park beşik. Çok güzel bir beşik çok beğeniyorum. Ama şu anda zam geldi. İndirim arada oluyor hepsi buradada takip edin. Bir de park besikleri hepsi buradadan alın trendyola göre çok daha uygun
Fadmet Melos90 kesinlikle yoyko kullanıyorum da şu an, çok çok memnunum. Sallama anne yanı olma büyüklüğü vs. çok iyi
Melos90 3 hafta önce 1400 TL idi şimdi 3000₺. huggy napp kullanan var mı? Kanz, Elele ve huugy markalarının arasında kararsız kaldım. Ne yazık ki yoyko flyati çok artti
ruveyda3849 Melos90 ben de huggy nap aldım kullanmadım henüz ama gayet sağlam duruyor. Diğerlerinin, fiyatı bana da fazla geldi.
ruveyda3849 Melos90 açıkçası beklediğimden daha sağlam geldi. Mağazalardan baktığım kadarıyla kanz vs. İle aynı birebir. Ben de çok araştırdım ama dediğim gibi hala kullanmadığım için kaç yaşa kadar rahatlıkla kullanılır bilmiyorum ama pişman olacağımı sanmıyorum
Fadmet Damladamla123 kumaşı parçaları falan daha kaliteli. Bi de özellik olarak anne yanı sallanma cibinliği var. Bazılarının bu kadar özelliği olmayabiliyor
ruveyda3849 Melos90 ben gri aldım. Mobilyalarım açık renk zaten siyah çok patlamasın diye düşündüm 😅 bi de siyah renk eskidiği zaman daha belli eder kendini diye düşündüm.