OktayMeltemSahin yapmasan daha iyi.ben 13 saat suni sancı çektim.inanki yatagin o yandaki demirlerini sökmek üzereydim.bir yandan suyum geliyor bi yandan tuvalet yasak.idrar icin yanina bir aparat koyuyolar sadece ayaga kalkip onu kullaniyosun.sanci geldikce terliyorsun..dogum basladiginda ikinmaktan terliyosun.birde suni sancı vermeye basladiklarinda su bile yasak dogumdan ciktigimda dudaklarim catlamisti.kısacası waterproof bile yapsan nafile.doğum bittiğinde perişan bir şekilde oluyosun.ben öyleydim 😀