SibelBalciOz ben büyük olanı almıştım hamileliğin başlarında ikizlerime . Son ayımdayım aklıma bakmak geldi 1 ölçek yok yani zaten genellikle de ilk ay mama veriliyor sonra süt varsa pek kullanılmıyor. Ama sonrasında da büyük biberon lazım oluyo 1 yaşa doğru. Ben de tekrar o kadar çok para veremem diye wee baby natural in ufak olanlarından aldım daha kullanmadım tabi 35 haftalığım