KuzeyinAnnesiiiiiii Artık iyice günler azaldı gelin sohbet edelim neler yapıyorsunuz nasılsınız kaç gününüz kaldı 🥰
tazebiranne_hg04 KuzeyinAnnesiiiiiii ev temizliği bekliyor halılar perdeler doğumdan önce dip köşe temizlik 🥲
HilalEyce KuzeyinAnnesiiiiiii Şimdi doğum çantamı hazırlıyorum. Rahatım çok şükür. İki üç haftaya da evi temizleyip günümü bekleyeceğim ☺️
KuzeyinAnnesiiiiiii Melos90 inşallah sağlıcakla kucağına alırsın. Bendede korku yokta stres var günler azaldıkça artık 🥰
KuzeyinAnnesiiiiiii hunilimom bayağı azalmış maşallah. Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰
KuzeyinAnnesiiiiiii tazebiranne_hg04 bizde o işleri sağolsun kız kardeşim yapıyor okullar kapanınca ablasına yardıma geldi 😂
Pinpirikanne tazebiranne_hg04 evet sorma bnde agostos başını bekliyorum temizlik için ama hep aklimda hiç çıkmıyor 🤣🤣🤰
KuzeyinAnnesiiiiiii HilalEyce bende bugün her şeyi tamamladım sadece yıkaması kaldı yıkadıktan sonra çantasına koyacağım artık 🙂
Sbm050421 KuzeyinAnnesiiiiiii sıcaklarla ve ağırlaşan bebişimle bir tık zorlayıcı olsada buna şükür diyoruz , ufaktan kıyafetlerini yıkamaya , hastane çantasını hazırlamaya başlayacağım inşallah 😇
KuzeyinAnnesiiiiiii Sbm050421 gerçekten her geçen gün daha fazla ağırlaştığımın farkına varıyorum artık. Rahim yolu kısalığı var bende o yüzden pek dışarıda atamıyorum kendimi anca balkon salon arasında gidip gidip geliyorum 😂
Esrakky KuzeyinAnnesiiiiiii Elbiselerinin etiketlerıni koparmak istedim artık yıkayacam içeri getirdim ama gozume geldı uzanmıs meyveli yoğurt yiyorum 😂😂
KuzeyinAnnesiiiiiii Esrakky hahahah 😂😂 kız bende elbiseler yıkıyacaktım ama iki üç meyve yiyim yaparım dedim daha hala oturuyorum 😅
Eliiiiif Çok halsizleştim ben.Doğumum eylülün ilk haftası olucak.Ben camları sildirdim perdeleri yıkadım bi hastane çantamız kaldı ama çok heyecanlıyım ve stres doluyum
Imaram3 KuzeyinAnnesiiiiiii eylülün ilk haftası. haftaya alışverişe başlicam hemen yıka ütüle derken. Her gün 1 cam 1 perde yıkar silerim. Mutfak dolaplarına çıkamicam sanırım halıları yıkamaya vericem onun dışında yapmam gereken temizlik aklıma gelmiyir. Günüm de sabah 8 de uyan kahvaltı 10 gibi yatıyorum bu saate kadar uyanıyorum evi topla vs derken akşam oluyor 😁 çok halsiz hissediyorum ya sicaklar beni bunaltti klimalı odadan çıkamıyorum.
KuzeyinAnnesiiiiiii Imaram3 oyy maşallah 🧿 bende alışverişi tamamladım yıkaması kaldı bir tek kısmetse ağustos sonu eylül başı gibi olucak doğum
KuzeyinAnnesiiiiiii Esracicek aslında geçiyorda son zamanlar öyle oluyor galiba cünkü bende öyleyim günler geçmiyor gibi geliyor birde sıcaklardan dolayı aşırı bunalıyorum eee ağırım birde 😂😂
Rukiyeoz KuzeyinAnnesiiiiiii uygulamaya gore 37 gun ama hıc belli olmaz ılk oglumda uygulama tarihinden 2 hafta once doğmuştu cok agırlastım kıyafetlerı yıkadım ama utulemeye üşeniyorum 2 yasında oglum var bıde hersey cok zor ılk hamılelık bundan daha kolaydı
KuzeyinAnnesiiiiiii Rukiyeoz maşallah gerçekten az kaldı günler geçtikçe insan dahada ağırlaşıyor. Bugün yataktan eşim kaldırdı desem yalan olmaz 😂😂
Imaram3 KuzeyinAnnesiiiiiii ay benim de inan ki sicaklar dan klimalı odadan çıkamıyorum. Alış-veriş de kiyafet bakım malzemeleri ve beşiğini alcağım için kafam rahat gibi duruyorum 😂🙊
KuzeyinAnnesiiiiiii incircekirdegi93 hayır hayır korkma sen endişelenip korktukça bebeğinde bunu hisseder. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰