ruveyda3849 Allah razı olsun çok sağolun bugün doktorumla konuştum refakatçi almayacaklarını ve bebeğin doğduktan sonra bana gösterilmeyeceğinin kararını çocuk doktorunun vericeğini söyledi yani büyük bir ihtimalle kucağıma alamayacağım, sizde çok dikkat edin ve bir an önce iyileşmeye bakın doğuma yakın covid olmak her yönden sizi kötü şekilde etkiler