ruveyda3849 şikayeti olan ve test veren herkeste artık pozitif çıkıyor. Ama artık covidde ilaç falan da verilmiyor. Bizde de çıktı, hiçbir şey vermediler. Kendim C vitamini, çinko, beta glukan içeren bir takviye aldim. Yatarken ayaklarıma sarımsaklı yağ sürüp corapla uyudum. İki kez de terleyip yikandim, geçti. Ha bir de D vitamini kullanin. Yaz ama sonuçta tüm gün güneşlenmiyoruz ve covidde en etkili yöntem yüksek doz D ve C vitamini almak.