Deletedmon099282 kız dur 😅 çocuk daha yerine yerleşsin ne ara tüplerden geçip döllenecek Rahime yerleşecek sonra hcg hormonu salgılayacak aşırı erken yapmışsın senin aklına uyup ben de yaptım negatif çıktı daha dokuz günüm var benim de adetime gecikme olunca çıkıyor erken gebelik testleri de beş gün öncesine çıkıyor daha senin 10 günden fazla var yarabb bi dur 😃