Deletedmon099282 ben ilke inanamadim yarim.saat sonra annemgil hadi hadi diye yaptim onda hepsi hamilesin diyor ikincide anladim yani hemen ayni gun kan verdim betam 171 di doktora gittim kadin dogumcuya 1 hafta bekleyelim yukselmesini erken dedi ultrasonda cikmaz dedi 1 hafta sonra beta 400 kusurdeydi ultrasonda 4 haftalik hamile oldugmu ogrendim🥰