Nhlll bugün sezaryana alındım 36. Haftamda açılmam 3 cm ye ulaşmıstı hiç sancım yoktu bebekte kanalda baya ilerlemiş durumdaydı.36. Haftada olduğum için suni sancıya bebegin nefesi dayanmaz dedi doktorum sezaryana almak durumunda kaldı. Çok şükür küvöz ve yogun bakıma girme durumu olmadı