Nhlll hayır evde sancı çekmemi söyledi doktor agrılarım şiddetlendiğinde gelmemin paikolojik olarak daha rahatlatacağını söyledi suanda beklemedeyim 3 gün içinde doğum planlanıyor . Hayırlısıyla hepimiz sağlıcakla kucagımıza alalım yavrucuklarımızı🙏🏻