Deletedmom52620 Dilaraortacc1 bende yiyorum hiç sevmezdim acılı ama son zamanlarda aşırı yemeye başladım
Deletedmom52620 QUEEN088 bende kahvaltı da yemeklerin yanında sürekli yemeye başladım son zamanlarda karnım ağrıyor açıdan mı acaba 😂
Deletedmom52620 Dilaraortacc1 yok mide yanmam o kadar aşırı değil minicik oda soslu çerez cipslerde oluyor 😂
Deletedmom52620 Nskyhn bende yanma yokta aşerme gibi oluyor fazla mı kaçırıyorum acaba tuvalete çıkma vs gibi sorunum yok mesela
Deletedmom52620 Mine_01 bende eşim yapmış birde yedirtiyor yedikçe de midem ağrıyor karnıma acayip vuruyor
Sumiire Deletedmom52620 ben de yiyordum şu anda bebeğim aşırı gazlı acaba diyorum acı yediğimden mi yememeye gayret gösterin bence
Deletedmom52620 Sumiire belli mi olur bende azaltacağım karnıma çok ağrı yaptı dedim sorayım benim gibi olan varmıdır acaba ya bende bırakayım bari
Ftynur Deletedmom52620 hamileliğimin başında beri acılı ve ekşili şeyler aşeriyorum ve hepte yedim bi sorun olmadı😊
Deletedmom52620 Ftynur bilmiyorum ya nasıl bişi buuuu 😂 allahımmm karın ağrısı ayak üşütürsün gibiii 😂
Deletedmom727272 Deletedmom52620 evet ama sonunu düşünen kahraman olamaz kafasıyl değil. Çünkü dötüm aman ağzım yandı bu işten😂
Deletedmom52620 Deletedmom727272 hahaha bende etki olmuyorda karnım aşırı ağrıyor bugün gaz mı yaptı ne yaptıysa dedim sorayım şu çitlenbiklere 😂😂