Ysm0307 16 ekimde doğum yaptım canım 37 hafta 2 günlüktü makat gelişti bana çok fazla sancı veriyordu açılmam vardı kordon boynuna gelmişti anne karnında yeterince beslenemedigini söyledi kilosu aZdı. Acil almak zorunda kaldı. Güven Arslan için bişey diyemem ondan memnundum ama hastane pis ve kalabalıktı suriyelilerden geçit yoktu bize. Önder Ercan ise çok fazla hastası var içeriye girmemizle çıkmamız bir oluyordu söylemiyor bişey insanı rahatlatmıyor aklımda hep bi soru işareti kalıyordu pek memnun kalmadım Antep’te Yurdanur açılmış’a gittim muhteşem bi doktor her defasında detaylı muayene sen sormadan anlatıyor herşeyi Güler yüzlü Sanko hastanesinde de doğum gerçekleşti çok şükür bebeğimde sağlıklı 2.900 gr doğdu 49 cm boyu