Ysm0307 ben size kadın doğum, Ksü tıp ve özel sular hakkında detaylıca bilgi vereyim. Kadın doğuma üç kere gittim üçünde de ultrason bakıldı ama ne bebeğin kilosu ne boyu hiçbir şey denmedi. Tuncay Bal hangi doktora takipli olduğumu sordu asssla ilgilenmedi. Başka bir bayan doktor vardı o da ultrason baktı onca ağrıma rağmen ne yapmam gerektiğini bile söylemedi. Bebek hareketsiz diye bir gece ansızın gitmiştim Güven bey vardı sadece o ilgilendi biraz. Birkaç soru sordu bebeği uyandırdı ama içimi rahatlattı. Kadın doğumdaki ebelerin yüzü aşırı asık Allah düşürmesin.
Ksü tıpa gelince sadece asistanlar var. Sadece tahlil yapıyorlar iki şekilde ultrason bakıyorlar. Tahlil sonucu olmadan hocaları olmadan hiçbir tedavi diyemiyorlar. Lavabosu o kadar pis ki hep kandı düşünün. Yine Allah düşürmesin
Ben gebeliğim boyunca Önder hocada takipliydim bu gittiğim diğer yerlere haftasonu ve bir gece Önder hoca olmayınca gittim. Önder hoca az ilgileniyor diyorlar ama kısa ve öz bilgi veriyor seni rahatlatıyor gönderiyor. Gerçekten şişirilmiş doktorlardan asla değil. Sezeryan oldum ben kendisinde maşallah diyim bu kadar güzel geçebilirdi ancak. Siz içerde kaldığınız zamanı boşverin doğru teşhisleri koyabiliyor mu doktor ona bakın. Yoksa Maraş’ta şişirilmiş doktor çok bilirsiniz özellikle bu şişirilmiş doktorlardan bir tanesinden bebek kaybı çok duydum o doktoru da bilmeyen yoktur.
Bayağı detay yazdım sorunuz olursa yine cevaplarım