Anneyimm mucizemizibekliyoruzz esimde bana sordu hangisini alayim hangisi iyi sleepy'mi molfix'mi prima'mı diye sleepy iyi degil diye hep okudum burdan kimse tavsiye etmiyor reklamda goruyorm molfxte iyiye benziyor prima alalim dedi pahalidr prima dedim gelis fiyatindan alckmis bi tanıdıktan ben dogunca kilosuna gore aliriz diye düşündüm yoksa yenidognlar stndrtmi oluyor?
mucizemizibekliyoruzz Anneyimm yenidoğanında 1 ve 2 numarası oluyor ama 1 numara oluyormuş genelde zaten yenidoğanlara. Ben öyle aldım
mucizemizibekliyoruzz Anneyimm üzerinde yazıyor canım zaten belli bi boy kiloya kadar oluyor 1 numara olur 😊
Marisol mucizemizibekliyoruzz birçok seçenek var aslında önerilen instagramdaki bu sayfada. Ben elimdeki bezleri tüketince o markalardan birini tercih edicem sanırım.
Bskrt ZeynepOsman55 https://www.instagram.com/p/BoHBsP8HOdE/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=166wqs5qbszrp Bu sayfayı incelemenizi öneririm, prima için hiç iyi şeyler söylenmiyor. Ayrıca parfum kullanıldığı için zararlı Sleepy yenidoğan ıslak mendilin içeriği çok temiz ve bezler de öyleymş
Denizpekdal Esen goon yorumlarına baktım da kimse memnun değil. Ben de muhendisinoglunda görüp araştırdım goonu. Hepsi kötü zaten ya. Ya elde yıkamali bezler olacak ya da kötülerden tercih edeceğiz . Prima premium care aldım ben de şimdilik.
Esen Denizpekdal bende aldım ondan ama hiç icime sinmiyor onu kullanmak dogumd an sonra kendi isimi kendim görmeye başlayınca elde yıkananlardan bi denicem