Marisol canbebeyi de önermiyor bildiğim kadarıyla. Prima bana göre kötülerin iyisi yani farkındaysanız her bebek bezine bir şey yazmış zaten. Hatta dediğim gibi en son birisi size kalırsa totosuna yaprak bağlıcaz yazmış. Malesef piyasada düzgün bebek bezi yok, varsa da çok uçuk fiyatlarda. İnsan napacağını şaşırıyor