Yonca_trk doktorlar çok çalışkan insanlar oluyorlar okullardan beri böyle alıştıkları için, sana davranışını beğendiğin birini de seçebilirsin. Zaten bizler işinde iyi olup olmadıklarını anlayabilecek durumda değiliz doktor olmadığımız için. İlla içine sinecekse uzman vs unvanı olan birini bul. Ama bilgilerine güvenebilirsin çok zor eğitimlerden geçip asistanlık yapıp yetişiyorlar. Yani illa birinin Öner nesi gerekmez farklı doktorlara git kanının kaynadığına devam edersin