Kızlar slm 20 haftalık oldum bu zamana kadar ankarada gebelik takibi(testler tahliller kontroller) yaptırıyordum doktorumdan artık bıkmış durumdaydım düzgün bir doktor bulana kadar sabır edeyim dedim ama yok son yaptığı beni çok sinirlendirdi. Cinsiyetini ne zaman öğreneceğim diye sorduğumda elini bana doğru sallayıp çık dışarı cinsiyet falan yok git bir ay sonra gel 3 lü tarama testi yapılacak o zaman gel diyerek beni kovdu resmen ve ilk hamileliğim tecrübesizim doğum doktorumu nasıl belirleyeceğim sürekli düzenli bir doktora gidip gelip doğum doktorum siz olun falan mı dicem yardım edin lütfen🥺