Ipeksari57 Marazin_annesi Hahaha uygulama güzel yaa arada değişik postlar değişik yorumlar insanlar var😅😅 Ama dediğin gibi tövbeler olsun yok anam yok 😅😅😅
Ipeksari57 Kadriye11 Canım benim geçmiş olsun 112 yi arasan senin ve bebeğin için çok iyi olur eve bir ekip ambulans gönderirler. Özel takipli misin sen. Bubkez devlete git istersen bakarlar orda bizi de haberdar et olur mu Allah yardımcın olsun
Ipeksari57 Marazin_annesi Soruma dün gece girine gıcık oldum mesela bilmiş bilmis aman aman dedim nereye geldik gece gece 😅😅😅
Ipeksari57 Kadriye11 Endişelenmen normal tabi sende haklısın canım benim sen dikkat et hala haraketleri az yada yoksa bekleme git bir acile yada ara 112 yi Allah yardımcın olsun 🙏🙏
Ayseparpar Ipeksari57 Aynı şikayetler ve covid olduğumu öğrendim bugün burnum tıkanınca vikis sürüyorum içine acaba zararlı olurmu akması tıkanması dan iyi geliyor 🤦♀️☺️
Ipeksari57 Ayseparpar Çok geçmiş olsun canımm bende iyice korkmaya başladım herkes korona oluyor. Burun akıntım bu geve yok şükür geçti qma ne bileyim herkes korona oldum deyince korku olmuyor değil.