Ipeksari57 benimde boğaz ağrısıyla başladı sonra su gibi burun akıntısı ve öksürük.. 5.günü anca açıldı burnum ve akıntı azaldı baya. Doktorum ilaç önermiyorum dedi. Sadece parol serbest. Kötü hissettikçe ballı sıcak süt içip yattım. Yastığı yükselttim. Gündüz limonlu maden sulu su içtim. Anca 5.günde kendime geldim.. burun akması tıkalı olmasından iyidir ama öyle düşünün. Ilık duş alın sabah akşam.