Hkayaa Yazdıklarımı okuyamadınız herhalde. Merak etmek doğaldır ama ancak daha doğmamış bebek için şöyle ilişkiye girsem kız olur mu demek affedersiniz ama bizim boşluğumuz değil insanların boşluğu ve saçmalamasıdır. Merak etmek en doğal davranıştır ama dozunda yok cinsiyeti kız ama değişir mi yok 3 kızım var 4. Oğlan olsun oldu sepete iki de soğan ekleyelim mi?
Herkes burda “daha yaradan bilmiyordur” ironisine tövbe yazmış ama kimse Allah’ın verdiğini eleştiren değiştirmeye çalışana birşey dememiş.
Yoksa kimse bu forumda “kaçıncı haftada cinsiyet öğrendiniz” diye konu açan meraklı annelere birşey demedi.
Bizim bahsettiğimiz kadın orgazm olursa kız olur mu gibi saçmalıklar.