Yani o kadar saçma sapan şeyler yazılmışki hayretle okuyorum. Birisi yaradanın bile haberi yok belki daha yazmış gerçekten şaka gibi. Ya dinden ya da bilimden geri kalınmış zihniyetler görüyorum. Daha spermle yumurta birleştiği andan itibaren o bebeğin cinsiyeti bellidir. Cinsiyet de değil sadece. O bebeğin hangi hastalığa sahip olduğu. Göz rengi , boyu , zekası , ne zaman yürüyüp ne zaman konuşacağı. Hepsi genlerinde kodlanmıştır. Öncelikle hanımlar bunu bilin. Yaradanın bile haberi yoktur denmiş tövbe diyorum sadece. Asıl konuya gelecek olursak kimin neyi merak ettiği bence sizi bu kadar ilgilendirmemeli. Çocuğunun cinsiyetini merak etmek bence dünyanın en doğal şeyi. Ama çocuğun cinsiyetini merak ediyor diye şey mi sanıyorsunuz aman sağlıksız olsun da kız olsun ya da aman hayırsız evlat olsun da erkek olsun dediklerini falan mı ? Her anne gibi başta sağlıklı sonra hayırlı olsun ister haliyle herkes. Merak eder etmez bu kişinin kendini ilgilendirir. Başkalarını değil. Size saygı duymak düşer. Boş ve saçma sapan yorum yapmak değil. Kişinin sadece kendini ilgilendiren durumları millet olarak kendimize dert etmekten ne zaman vazgeçeceğiz merak ediyorum. Benim en büyük merakımda bu. Merak edebilir miyim ? Sakıncası var mı bununda sizler için?