_almirasmom 5+1 gebeyım ve ılk kez kahverengı az az lekenmem oldu hemen doktora gıttım ve kese etrafında kanama olmadını bunun normal oldunu gunde ıkı kez folık asıt almamı soledı :( bolca yatmamı soledı progestan a baslamıstım 2 gun oluyo bu normalmı korkuyorum :(
northandmother _almirasmom devamı gelirse ve sık olursa mutlaka doktora git tekrar ihmal etme asla korkutmak istemem yerleşme kanaması da olabilir çok normal rabbim dusmanimin başına dahi vermesin ilk çocuğumda öyle oldu doktor normal dedi ilaç kullanıyorduk 3 hafta sonra kalbi durmustu meleğim benim ama rabbimin izniyle bişi olmaz içini ferah tut devamlı doktora görün takip edin yani kanama durumunu hayırlısıyla sağ salim kucağına alirsin canım benim
northandmother _almirasmom bunu söyleme amacım da yani bişi olmaz diyip gecme sakın ilaçlarını kullan ağrın halsizligin baş ağrın olduğu gibi hemen git görün tekrar doktora takipte ol
sabi_sf _almirasmom bende 4+6 hamileyim, su gibi akıntım oluyodu ,dün hafif kahverengi iç çamaşırımda az bi leke gördüm ,hala doktora gitmedim. Randevum pazarertesi. Sizde şimdi geliyomu kahverengi akıntı? Bende sünden beri hiç bi şey yok akıntı
_almirasmom northandmother hepsını kullanıyorum bel agrım hafıf var hepsı bısı yok dıyıp duruyo :( dıs gebelıgımdede bole lekenme olmustu normal dıyıp duruyolar 😔
hayallliiim _almirasmom kuzum korkma bak ben 3 haftadr yaşıyorum haftalık kontrol oluyorum kanama alanı olmasa dahi beyaz harici doktorlar tehlike sayar düşük riski var gibi dinlen asla iş yapma ayakta çok durma evden bile çıkma ama korkma da fitile devam et bende post açmıştım 9 ay lekelenme hatta kanama yaşayıp doğum yapanlar var evvela içini ferah tut bak ben Mart’ta kürtaj oldum çok sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum bi anda kalbi durdu ne lekelenme ne bişey yaşamadım Her leke ve kanamada illa bebeğe bişey olcak diye birşey yok kanama alanı yoksa doktor zaten bişey yapamaz sen kendini koruyacaksın ama kanamalarla 9 ay geçirip doğum yapmış onca tanıdığım var
northandmother northandmother kese görüldüyse bebiş varsa Allah’ın izniyle biraz da dikkat edersen birşey olmaz inşallah gönlünü ferah tut ama kanama derecesinde artık tuhaflık filan hissedersen hemen doktora ya şöyle birşey de var bol bol dua et yeryüzünde rızkı varsa Allah’ın izniyle gelir gelmeyecekse de hep bir bahane çıkar o yüzden tavsiyem 41 yasin adak et oku onu ustune bir fetih suresi mis gibi gelir inşallah sana da bebisede bende adamıştım şimdi okuyorum doğuma kadar tamamla ama
_almirasmom northandmother abla alttan muayne persembe oldu ama sorun yoktu dun aksam ılk kez oldu eve geldım bı damla cok acık renk kahvrengı vardı sonra ben dıs gebelık yasadım ıcın bu dusuk seyını yasamam normalmıs ama kanama alanı yok gayet guzel dedı doktor yatmamı ıstedı gunde ıkı kez folık asıt almamı gerektını soledı 1 hafta boyunca 🙏
northandmother _almirasmom rabbim korusun canım benim ne diyim inşallah hiçbir sıkıntı olmaz ama aklında bulunsun doğum anına kadar yani nst de sancı çıkana kadar alttan muayene kabul etme bidaha 31+3 teyim sancım oldu gece devlete gittim alttan muayene kabul etmedim ertesi gün kendi doktoruma göründüm nst de sancı görmeyene kadar alttan muayeneyi sakın kabul etme dedi bundan sonra seninde aklında bulunsun
_almirasmom northandmother bıdaha asla cunku karnımdan kesede gozukuyo dun acılde doktor dedı embriyo olusmaya baslamıs dedı kanama alanın yok ama hep yat djnlen dedı 🥹
_almirasmom hayallliiim https://share.icloud.com/photos/00f2NS-7zrfV8txCMO7BJOAwQ Gelen seyde bole bısı ya pede gelıo yada sılınce cok sık deıl az az korkum var progestan 3 kez gunde agızda alıyorum :( bende dıs gebelık yasadım ıcın korku hep var
hayallliiim _almirasmom kuzum resim açılmadı ama yok korkma benim ara ara çok da geliyor kontrol olmuşsun sen dediklerine dikkat et kanama alanın varmış düşük riskin varmış gibi davran koru kendini benmde aynı şeyleri yaşıyorum Mart’ta kalbi durdu bebeğimin
Yildiz028 _almirasmom benimkide boyleydi 4 gun. 4 gun sonda kirmiziya dondu ama adet kanamasi gibi pelte seklinde. Hala devam ediyor doktora gittim var olan bebek yok gorunmuyo dedi 10. Haftam biticek sali gunu. Bekle diyorlar dusuk onleyici ilac kullaniyorum. Pazartesi perinatolojiye gidicem. Ve kalp atisini duymadim hic. Bekliyorum sabirla
Semra007 _almirasmom bu kahverengi değilki ama.progestandan kaynaklı akıntının rengi değimiş olabilir ama kahverengi değil
Semra007 _almirasmom böyle ben de de oluyor.5+2de başlamıştı.kanama alanı yok dedi doktor.progestan kullanıyorum bazen oluyo yine