Serap2018 siz arayıp bir sorun yine de, benim ilk gebeliğim. Kendisinden çok memnunum, takibi çok iyi. Hiç tatile gitmez en ufak bir problem de ararsın açar, gelmesi gerekiyorsa gelir muayene eder, mümkünse ilaçsız tedavi uygular, muayenesi kısa sürmüyor