Esmaaae allah razı olsun valla içim bir nebzede olsa rahatladı , bizede 2.500 kilo dedi doktor bebek kanala girmiş dedi çarşamba günü çatı muayenesi yapacak , ama suni sancı verilip dediğiniz gibi sezeryana dönmesinden de baştan sezeryan daha mantıklı gibi , bu arada allahım analı babalı büyütsün nasip etsin inşallah gözünüz Aydın darısı benim kızıma olsun ♥️