ZEHRaakkoyun GamzeDs merhaba benim öyle bi Sıkıntım olmadı ama çok peritanoloji doktoru araştırdım sonunda buldum 650 TL Bakırköy İncirli mahmut Güngör doktor ismi
Melekzx GamzeDs aynı durumu bende yaşadım. Karın çevresi 3 hafta geri alabiliriz dediler. Perinatolojiye gittim şuan bir risk yok genetik olabilir çocuğun hareketlerini takip et günde 10 defa hareket etmesi gerekiyor dedi. 32+2 de açılma ve sancı bedeniyle yatışım yapıldı. Şuan 33+5 im Allah’a şükür gerilik 1 haftaya düşmüş. Ona da geri denmiyor. çok korkuttular çocuk içerde gelişmiyor diye. Asıl senin neden olduğu önemli. Tansiyon şeker olabilir. Perinatolojiye gitmeye bak. Gittiğin hastane şehir hastanesi ise üniversite hastanesine gitmeye bak
Lahinnn Melekzx şekerle ne alakası var geriliğin anlamadım seker olursa gerılık degıl ılerı oluyor haftası ? Bılmedıgım bısey mı acaba sekerden kaynaklı gerilik bılgı verebılr mısın canm
GamzeDs Melekzx bebeğin hareketleri çok iyi suyu da iyi 5 hafta önce 630 gramdı 1 hafta önce 1.125gram olmuştu. Kilosu da iyi doktor genetik olabilir dedi ama Şırnak’ta perinatoloji bulamıyorum. Eşim in izni de yok ne yapacaksak bilmiyorum bir 3 hafta bekleyin dedi doktor haftada 100-150gram alırsa korkma dedi. İnşallah düzelir.
Melekzx Lahinnn karın çevresi küçük olması asimetrik gelişim geriliği diye geçiyor. Onun sebeplerinde ise tansiyon, şeker, kan akımı az olması yatıyor. Bunlarla ilgili değil ise genetik oluyor. Bende gelişim durmamış sadece yavaşlamış ama toparladı.
Melekzx GamzeDs inşallah canım. İçini ferah tut doktor öyle dediği günden beri stresten erken doğum oluyordu az kalsın. İyiye gittikçe mutlu oluyor insan. Bu arada doktorlar her şey kesinleşmeden ihtimallerle konuştukları kesinleşene kadar canımız çıkıyor. Dualarım seninle inşallah hayırlı haberler alırsın.☺️
Hicran-01 GamzeDs cnm kac haftalık ıken 630 gr dı. 1.125 gram ıken kac haftalıktı acaba. Bızde şırnak(cizre) tayız.doktor hastane sıkıntımız var.benım bebegımde geriden geliyor.cok korkuyorum. Insallah sag selım kucagımıza alırız.
GamzeDs aylakiral doktor 1-2hafta önde geride olması normal dedi ama 3 hafta olunca sıkıntı var diyince korktum. İnşallah sizde bir şey yoktur.
aylakiral GamzeDs benim önde olduğu için sıkıntı olmamış bebek cok sağlıklıymış Yediğim herşey bebeğe yarıyormuş Beyin yapısıda 3 hafta onde boy olarak son adet tarihimle uyumlu geride olması sıkıntı sanırım Nasıl besleniyorsunuz tam olarak ?
Melekzx GamzeDs hastane yattığım süre zarfında düzeldi. Ama doktorlar son haftalarda kilo alıyor gelişimini tamamlıyor dediler. Eğer sağlık sıkıntısı yok ise toparlıyormuş.
Melikeex GamzeDs banada 4 hafta geride dediler dogumu baslatmamız lazım dediler Baska yere gittim orasıda 2 hafta geride dedi 9 gun once dogum yaptım 2450 gozukuyo du 2790 gr dogdu
Melekzx Melikeex evet bazı doktorlar bile aralarında çatışıyor. Allah büyüktür diyerek doğumu beklemek kalıyor ama o süre zarfında stresten uzak durmak mümkün olmuyor
GamzeDs aylakiral normal yiyordum. Arada meyve falan. Doktor süt kaşar yumurta kuruyemiş bol ye dedi ondan beri yemeye dikkat ediyorum.
GamzeDs Melekzx inşallah canım hep aklımda. Eşim kızıyor bana düşünme diye ben de sen taşımıyorsun arada da olsa unutabilirsin ama ben hep düşünüyorum işte. Allah hayr etsin inşallah.
GamzeDs Hicran-01 25. Haftada 630 du 29 da 1125 di .şuan da 30+6yim. Biz de cizredeyiz izindeyiz diye Urfa’da gittim oradaki doktor gerilik var dedi. Cizre de de Seraf hocaya gidiyorum. Siz hangisine gittiniz acaba?