Esrakky başımdan geçeni söyliyim size. Genelde kendim HM den 2-4 ay LCW den 1-3 ay aldım. Sadece hastane çıkışı 0 aydı. Onu giydi çok güzel oldu fotoğraf çekildik vs. Onu çıkarınca giydiği her şey kocaman oldu. 2 gün hastanede hep kocaman oldu giydiği şeyler. Eşimle sonra iki dk LCW gittik 3 gün. 0-3 ay mı ne küçük minik 2-3 takım aldık.
Annemler de hep hırka yelek örgüsü büyük örmüşler. Bebeğe giydirdik (Mart doğumlu) kocaman yelekler. Teyzem ve kayınvalidem geceden sabaha 1 er yelek dokudu 😂
Dedim iyi oldu size, büyük istediniz hep al ne oldu.
Bebeğim 3250 kg doğdu bu arada. İlk ay 2 sonraki ay 2 kilo aldı. Yine de büyük almadığımı düşündüğüm şeyler de bol oldu bir süre.
Az da olsa en küçük ölçüde alın. Atlet falan değil ama pijama takımı tulum gibi parçalar küçük olsun.