balkizinbebegii kuzeyinannesi- bence de bir sorun siz, benim çevremde çoğu kişi bu sakızla bıraktı. En azından sigaradan daha zararlı değildir diye düşünüyorum bebeğe de, sizin için de inşallah işe yarar 🌸