Kızlar bu bebeler neden doğmuyor🥴40+3 haftalık olduk ne açılma var ne sancı var ne nişan geldi😵💫Açılması olması için her yolu denedik Fakat bi gelişme olmadı 😂🥲Pazartesi son çatı muayenesi olacağım eğer yine açılma olmamışsa sezeryan doğuma karar verdik😌sizde durumlar nasıl???