Her ikiside olabilir. Gebelikte regl sancısı gibi tam sancım olmamıştı hafif belimde sızı oluyordu ara ara kasık ağrısı bende adet olucam sandım ama sonra ağrılar gitti geldi, testi yaptıkdan sonra başladı belirtiler ama hâlâ öyle aman ama bi belirti yok herkesde farklı sanırım.