Gzmklncc Adetim kendi hesapladığıma göre 13 Temmuz uygulamaya göre 15 bugünde tuvalete regl oldum sanıp sürekli gittim akıntı var su gibi diyim az önce pembe bi akıntı fark ettim adet mi oluyorum gebelik olabilir mi klomen kullanmıştım bu ay🥹
Xhal Gzmklncc su gibi akıntı ise yumurtlama olabilir mi kan nasıl geldi çok mu az mı, herşey olabilir ama test için acele etmemenizi öneririm ,
superstar_00 Gzmklncc Merhaba ben hamile olduğumu henüz bilmiyorken aşırı akıntım olmuştu adetime 4 gün kala yerleşme kanaması dediğimiz kahverengi akıntı gelmisti arkadaşıma danışmıştım o bana yerleşme kanaması oldugunu soylemisti test yaptim sonra silik çizgiyle pozitif çıkmıştı.
Ahuum Gzmklncc ben hamileliğimi reglime beş gün kala ucuz testler ile öğrendim. Evde var ise yapabilirsin. Regli oluyorum sanıp ağrılarım başlamıştı belim kasığım vs. Ve 9haftalık hamileyim hala su gibi akıntı gelir.
Gzmklncc Xhal kan gibi değil çok farklı pembe sarı yani bildiğin beyaz akıntı yumurtlama adet günü olabilir miyim bilmiyorum polikistik var
Xhal Gzmklncc olabiliriyormuş , bende bu şekilde bu akıntı yaşadım su gibiydi yani iç çamaşır sırl sıklam olmuştu ama adet oldum , bende de kist var , ama belirtileriniz hamilelik belirtileriyle aynı beklemek lazım sanırım umarım gönlünüze göre olur
Aylisss Gzmklncc polikistikte yumurtlama her an olabilir ben de öyleydim. Yani asla olmaz dediğim anda yumurtlama oldu ve hamile oldugumu öğrendim. Değerlendirin
superstar_00 Gzmklncc Bende de çok sancı olmuştu bende sandim hasta olacam ama olmadım. O sancılar bir kac hafta sonra geçmişti.
Gzmklncc Ahuum test yok evde ama adet olucam sanırım aşırı kötü ağrıyor ağrı kesici içsem geçer mi acaba
Nurinan Gzmklncc zaten gebelikte de adet olacakmişsin gibi ağrı çekiyorsun kuzum. Benim adetim geciktiginde hiç gebe olabilme ihtimalini düşünmedim bile hastaneye gitmek için niyetlendim adet olcam diye geri vazgeçtim evde test yaptım gebeymişim. Birkaç gün bekle bence hala gelmezse evde test yap bende klomen kullanmıştım sana kac kutu verdi doktor