haticenurrr Sanal_koala00 sağlıkla kucagına al insallah canım benim çok tesekkürler cevap için bana da dua et 🙏🏻🥰
Sanal_koala00 haticenurrr Allah Razı olsun canım 🌼 ilk önce sen ve senin gibi isteyen herkese nasip etsin Rabbim inşaAllah🥰
Adakiz44 haticenurrr canım beyaz krem gibi bi akıntım geldi ama öyle böyle değil ben yumurtluyorum sandım hatta adetim 4 gün geçmişti çünkü bende pcos var 🤣 ovulasyon testi yapmıştım buraya atmıştım hatta kıpkırmızı iki çizgi çıkmıştı herkes durumu anlatınca hamilesin git test ver demişti sırf kızlar merak etti diye gidip test vermiştim pozitif çıkmıştı 😂😂 hala da o günden beri bazen sarı bazen beyaz bazen şeffaf akıntım oluyor bu hep böyle gidecek mi bide çok kaşıntım oluyor sende de öyle mi acaba 😢
haticenurrr Adakiz44 sağlıkla kucagına al insallah canım🥰🥰 hamileligin devamında da akıntı devam ediyormuş diye biliyorum daha kalamadıgım için kendimden bilemiyorum 😂 benimde senin gibi beyaz akıntım oldu şimdi seffafa döndü belirti mi acaba diye sormak istedim. kaşıntı mantardan çok olur ama hiç doktora gittin mi canım fitil verir rahatlarsın. benimde gecen ay hamile kalamayınca doktora gittim meger mantar ve cok düsük enfeksiyon varmıs
Adakiz44 haticenurrr canım gitmedim çünkü ben kendimi biliyorum keseyi göremezsem çok üzülürüm içim içimi yer bişey mi var diye pazartesi günü gidicem inşallah o zaman soracağım inşallah bir an önce sende aramıza katılırsın rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏❤️
haticenurrr Adakiz44 en iyisini yapıyosun canım banada hep öyle öneriyorlar erkenden gitme cok stres olunuyor diyorlar insallah saglıkla ilerlesin😍😍😍
tuba-berfin Edau9 ben 11 haftalık hamileyim o akıntı yeni gelmeye başladı ben de mantar sandım degilmiymis 😂😂
Edau9 tuba-berfin yani ben şuan 16 haftalık olucak akıntım hala devam ediyor kıvam ve renk sürekli değişiyor sürekli bir kaşıntı koku vs yoksa normal dedi doktorum😁😁
Caglaasya haticenurrr bende anormal bir akıntı yoktu her zaman gibi ara ara beyaz kremsi bir akıntım vardı herkes şöyle akıntım oldu böyle akıntım oldu diye yazarken ben hamile olma ihtimalimi elemiştim çünkü bende öyle bir akıntı yoktu meğerse hamileymişim baş dönmesi göz kararması çok vardı bende en sonlara doğru yAni 5. Haftaya girmişim o zamanlar mide bulantısı koku hassayeti başlayınca test yapmıştım
haticenurrr Caglaasya çok kisisel bir sey gerçekten herkesin farklı farklı saglıkla kucagına al inşallah canım 🥰🥰🥰
Nusay Bfduam ben çok dr gittim bir sorun yok dediler amh düşük dendi en son sınırda 1.8 di tüp bebek dedi işlem yaptırmadan hamile kaldım. Gebe olduğumu öğrendiğimde baya tecrübeli bir dr gittim ilk keseye bakacaktı göremedi su iç sıkış gel dedi gittim bakar bakmaz sende myom var dedi. Bu yaradılıştan olan bir durummuş büyüklüğü küçüklüğü değişiyormuş regli döneminde rahim içine kanama olmuş dedi( benim regli dönemlerim çok ağrılı geçer 🤮 ağrı kesicilerle dururum) Bu da yumurtaları birbirine yapıştırıyor senin gebeliğin mucize gibi dedi hatta tavsiyem iyi dr gidip ultrason yaptırın bir genel muayene olun. Stres yapmayın ama insanın elinde değil ister istemez yapıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin ennkısa sürede sizde güzel haberi alın 🌸🤲🏻
Bfduam Nusay 1.8 düşük de değil ki rezervde. Gittim canım benimki rezerv düşüklüğü. Miyom polip sanırım, kac cm di? Dr kontrolöründeyse büyüme oldu mu ins olmamıştır, bende de polip var ins büyümez.
Nusay Bfduam poliple myom aynı şey değil rahim filminde polip çıktı ama ilaç yanından geçti bunsorun değil dediler myomu bana ilk defa kese görme muayenesinde dr söyledi boyunu hatırlamıyorum ama dr doğum da bakarız alınması verilirse alırız dedi sanırım yok olma ihtimali de var hamilelik döneminde
Nusay Bfduam bu arada amh düşükse arı sütünün çoğaltığını öğrenmiştim hatta ondan da almayı düşünüyorum ki hamile kaldım aklında olsun araştır istersen bir de geçenler de İnstagram da bir dr denk geldim. İnsg adı docdrmfk (Mehmet Fatih Karslı) onun sayfasına bir bak araştır canım özel ilaçları varmış uzun süre tedavi görenler bile buradan aldığı ilaçlarla gebe kalmış.