Benim öyle bahsedilen uzun şeffaf akıntı olmadı ama süt kesigi gibi vajına içinde vardı peçeteyle temizliyordum birde idrarım köpük köpük oluyordu acaba klozete çarpıyor ondan mı köpürüyor diye düşünüyordum ama değilmiş regli tarihim 3 gün geçtikten sonra Buda olmadı ama yine de yapayım diye test yaptım ve sonuç pozitif öğrendiğimde 4 haftalıktı 😇 herkesin çok farklı bence bebek bekleyenler kafanıza takmayın bir zamanı var buna inanın. Ben tam da tüp bebek tedavisine başlıyordum tarih alacaktım birde baktım hamileyim 4 yıl sonra güzel haber geldi. Odağınızı değiştirin kafaya takmayın ben tüp bebek olacak Ağustosda hamile olurum diye düşünüyordum o tarihe odaklanmışım hep birde baktım o tarih gelemden ben hamile kalmışım sabredin dualarım isteyen herkesle birlikte 🤲🏻❤️