Cnslrsln
Valla ben biberonunu 2 li olarak a101 den aldım 22 TL ye 😂
Emziğini wee aldım geçen de seç markete gelmişti 6 TL’ye 2 tane aldım 😂
Ne gerek var o kadar para bayılcam onlara gider başka bir ihtiyacını alırım daha gerekli olan, ki ben hiç emzik tutmamışım bebekken bakalım benim çocuğum tutacak mı…
Görümcem Philips in biberonunu aldı geçen biri kırılmış gitti yazık oldu, aynı şekilde Philips in emziğin aldı çocuk emzik tutmadı 🤷🏻♀️
Her bebek bir değildir…
Kullanıp kullanmayacağım garanti olmayan bir ürüne o kadar para vermek istemedim hiiiçte pişman değilim 🤷🏻♀️😂