tazemommyy28 Merhaba benim doğumum 11 şubatı gösteriyor tabi zaman ne gösterir bilemem ama bodrumda yaşıyoruz eşimin işinden kaynaklı özel kliniğe gidiyoruz şimdi kontroller için doğumu nerde nasıl yapacağımı bilmiyorum fiyatlar hakkında bilgisi olan var mı
funnymummy tazemommyy28 fiyatları bilmiyorum ama ablam geçen yıl devlette yaptı doğumu çok çok memnun kaldı iyi ki dedi ki önce 2 tane özel hastane doğumu olmasına rağmen
Gulays tazemommyy28 bende Söke’de oturuyorum bir kez milasta bir dr.var Ali kavas ona gittim çok memnun kaldım ama benim durumum çok karışık ve her Dr. Kabul etmiyor şuan Aydın’da dr.um ama Ali beyide tavsiye ederim o dönemde çok güzel ilgilenmisti
tazemommyy28 Bende ilk defa devlete gidicem bebeğim için eğer iyi olurlarsa orda doğum yaparım Acıbadem çok pahalı
kuzeyinannesi- Bende acıbademe gidiyorum ama doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum sen hangi kliniğe gidiyorsun acaba ve fiyatları ne kadar
Tugcender kuzeyinannesi- bi hemşire arkadaşım var Acıbadem’de çok memnun insanlar diyodu yeni doktorlar için ama değiştirme sebebini sorabilir miyim
tazemommyy28 kuzeyinannesi- Güvençerlere gidiyorum Çağlar beye gerçekten çok ilgileniyor çok güzel bilgilendiriyor fiyatı eşimin işinden kaynaklı 400 veriyorduk zam gelmiş 500 olmuş iki gün önce 500 verdik ayrıca test falan yapılacağı zaman illa orda yapılmasını istemiyor devlette de yaptırabilirsiniz diyor biz sırayla uğraşmamak için orda yaptırmıştık
tazemommyy28 kuzeyinannesi- siz Acıbadem de ne kadar veriyorsunuz muayene için sanırım eşiniz uzman çavuş sizinde benimde öyle
tazemommyy28 Tugcender Güvençerler de Çağlar beye gidiyorum benim ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyordum çok güzel ilgileniyor ben sormadan bilgilendiriyor her şeyi anlatıyor tek tek
kuzeyinannesi- Tugcender benim ilk beta testim 22 3 gün sonra 136 çıktı bana kimyasal gebelik olabilir dedi araştırdım kimyasal gebeliklerde düşüyormuş beta 2 gün sonra gidip tekrar verdim 400 küsurdu doktora attığımda aa yanlış görmüşüm sağlıklı bir gebeliğin var dedi bu yüzden değiştirmek istiyorum
Tugcender tazemommyy28 duydum onları bende hemen hemen 400 civari verdim en son gittiğimde yarın tekrar var kontrolüm fiyat ne oldu bilmiyorum
kuzeyinannesi- tazemommyy28 evet eşim sahil güvenlik uzman çavuş indirim oluyor 375 tl muayene ücreti
Tugcender kuzeyinannesi- istersen benim kendi doktorum çok iyi bi doktor denemek istersen yardımcı olurum
Tugcender kuzeyinannesi- İskender koşan defacto var yok üstünde onun arkasında kalıyo özel ada kliniğinde bi görüş istersen bende söylerim yarın gidince belki daha uyguna gelir
tazemommyy28 kuzeyinannesi- bize öyle söyledi orda çalışan biri bizde dedik çok fazla eşim uzman çavuş ama indirim de olsa yine çok olur diye gitmedim oraya Güvençerlere gittim hiç de pişman olmadım Acıbadem de doğum fiyatlarını biliyor musunuz
kuzeyinannesi- tazemommyy28 yok ya normalde 425 falanmış ama bize indirim var 375 tlye geliyor hatta beta için kan verdim 45 tl idi doğumda bilmiyorum ama 10.000 - 15.000 diye tahmin ediyorumm
Tugcender tazemommyy28 bizim Amerikan hastanesinde planlanıyor 18 20 arası gibi bi ücretten bahsediliyordu Acıbadem ve Amerikan hastaneleri hemen hemen aynı demişlerdi ücret için