zelismahir şöyle soyleyeyım sıze benımde ılkdı ve ben kontrole dıye gıttım sancım felan yoktu 4 cm açılma olmuş hemen yatış yaptılar. 14.30a kdar yıne bır seyım yoktu ve suyumu patlattılar sadece artık son böyle bebek gelmeye hazır olunca bır baskı hıssedıyorsunuz o kadar akşam 19.37 de de doğurdum . Toplam 5 saat feln sancı cektım o kadar . Hatta nasıl doğururum dıye düşünüyordum ama zaten zamanı geldıgınde düşünmenize bıle gerek kalmıyor 😊