Ben de sezaryen olurken girdi, normal olsa ona da girecekti. Sezaryen esnasında elimi tuttu baş ucumda. Doktorlar da arkada Yeşilçam müziği açmıştı. Çok nostaljik bir an yani. Gayet sakindim ve eşime hadi bana güzel bir şeyler söyle dedim. “ biliyo musun şuan seni kesiyolar, hissetmiyo musun gerçekten” dedi ve tüm anı paraladı😒