papatya56 öncelikle Allah şifa versin benim görümcem de var 2 aylıkken ameliyat olmuş ama düzelmemiş şuan 19 yaşında devam ediyor kontrollere gidiyor ama çok Hayat konforunu bozan birşey değil şuan tekrar ameliyat diyorlar ama kapakçık takılacak galiba korkmayın derdi veren rabbim dermansız koymazz❤️❤️