Kizimda 6 aylikken farkedildi ve su an 3 yasinda hala yilda 1 kez kontrole gidiyoruz kapanabilir ya da kapanmayadabilir diyorlar. Ama hicbirsekilde gelisimine engel degil kesinlikle korkulacak bir hastalik degil. İlk ogrendigimde bende cok korkmustum ama oyle degilmis. Eger kapamassa da okula baslamadan once basit bir operasyonla kapatacaklar