Canpolat esncnkck zaten 36+4 olmuşsun Yani 37 haftadan 4 gün almışsın demek 3 gün sonra da 38 olacaksın hemen içtiğin gibi bebek gelmez bir hafta sürer gene o yüzden demiştir doktorun yavaş yavaş artık hazırlansın diye 😘🙂
esncnkck Canpolat aynen zaten günlük içtiğim yoktu sizlere sorayım bir dedim demekki kişiye göre doktora göre değişiyor. Sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻🌸🥰
LamiyaCetinkaya esncnkck Ben kendimi bildim bileli çaya 1 kaşık kekik atıp demliyorum, hiç öyle açılma sancı falan da yapmamıştı hamileyken 🤷
Ssennn esncnkck kekiği ben adet olmaya dört beş gün kala içmeye başlıyordum beni söktürsün diye büyük ihtimalle anca etki eder açılmaya vs diye içmenizi önermiştir