Kızlar merhaba 13 Temmuz kontrole gittim 36 haftama giriş yapmıştım o gün ama doktorda 36+4 düm hep ilerideyiz doktorumun dediğine göre vajinal muayene yaptı 1 cm açılma var dedi keklik çayı ada çayı içeceğimi söyledi . Sizlerde de kekik çayı içen varmı ? 1 cm açılmadan kaç gün veya kaç hafta sorna doğum başladı ?