_momy_ benmde 33 de dönmüştü başı asagidaydi ama kanala girdi falan demek haftaya 36 haftalikken randevumz var ama belli başı hala aşağıda sürekli bacak aramda hareket ediyor vajinada hemen tuvalet baskısı ince ağrı oluyor acaba başı aşağıda olması sorun olur mu doğuma kadar böyle kalması dönmemesi iyi bişey mi kötü bişey mi