SumN 11 haftaya girdim bu zamana kadar rahattım bulantım açken oluyor tek yiyince gecio en son 8 de gordum caramaba kontorl var içim içimi yiyor tek tarafli sağdan kendini belli eden ağrı oluyor ve bacağıma vurup ağrıtıyor yükseğe kalkıyorum gecsin goguler büyük arada biz sızlıyor uçları başta daha fazla işi 2 arkadaşım hiç kusması olmamış biri doğurdu çok rahat yaşadı digeide az kaldı rahat doğum yapacak